duminică, 28 august 2016

Prezentare

PREZENTARE

Oana Costin ma numesc, 
Pe-acest blog vreau sa "postesc"
Si va invit si pe voi,
Sa postati cu rime noi
Voi deschide-o poezie
Doar cu titlul si un vers, 
Si fiecare va scrie, 
Numa` cu rima sa fie.
Ce va iesi la final,
Va fi probabil banal,
Ori din contra, vom zambi
Si de ras ne-om prapadi.
Doar la postari v-as ruga
Ca sa nu sarim "capra"
S-avem un limbaj curat,
Ca  sa nu fie banat.

Poetul anonim

Te invit sa comentezi
Blogu'acesta sa-l sondezi
Si pe tema sa postezi
Scrie versuri cate vrei
Tema astazi este LEI
Primul comm o sa-l pun eu 
Ca sa par mai para LEU
Si-am sa rag cat pot de tare
Poate scot ceva parale...
....................................




Un comentariu:

  1. Si asa cum am promis,
    Primul comm chiar eu l-am scris,
    Despre LEU ce sa zic eu,
    Multi de-ar fi, sa ii am eu.

    RăspundețiȘtergere

Te invit sa comentezi
Si pe tema sa postezi